torsdag 4 november 2010

Generalfel att nobba mutregler

Sorry partiet här blir det mega-IG i betyg. Att nobba regler för att motverka mutmisstankar är inte bara dumt det handlar om att ni missar öppet mål!

Här trodde jag i min enfald att mitt eget parti skulle kunna gå i spetsen.

För mig är detta riktigt obegripligt. Vad är problemet?

Gör upp, gör om och fixa! Mutregler kan inte vara något vi vill vara utan.

För mig är detta direkt kopplat till moderaternas hemlighetsmakeri kring miljonbidragen till partiet.

Uppdaterat:
Sed här, två partier till rakning, nu kan (FP) och (V) tänka sig att titta på regler. Heder!

Flera som ogillar Sven-Erik Österbergs ställningstagande i dag är Annarkia och Martin M och Peter H och Johan W och Peter A har en mera försonande ton på en blogg nära dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar